Urząd Miejski w Żelechowie
Obowiązek zgłoszenia zadań dotycząych wymiany pokryć dachowych z azbestu
24 lipca 2025

Burmistrz Żelechowa informuje właścicieli nieruchomości, którzy skorzystali z dofinansowania w ramach Działania A1.4.1 – Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (zadania dotyczące wymiany pokryć dachowych z azbestu na wykonane z materiałów nieszkodliwych), którym Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) wypłaciła i rozliczyła środki, na realizację przedsięwzięcia w ramach inwestycji A1.4.1 objętej Krajowym Planem Odbudowy i Zwiększania Odporności, powinni zgłosić ten fakt do Urzędu Miejskiego w Żelechowie. Na podstawie zgłoszeń mieszkańców Gmina Żelechów opracuje i złoży do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie wniosek o dofinansowanie odbioru i utylizacji zdemontowanych pokryć dachowych zawierających azbest.

W celu dokonania zgłoszenia należy przygotować informację dotyczącą daty zawarcia umowy z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz daty rozliczenia zadania – wypłaty środków na rachunek bankowy beneficjenta.

Prosimy o dokonywanie zgłoszeń najpóźniej do dnia 22.08.2025 r.

Szczegółowe informacje można uzyskać w pokoju nr 11 lub telefonicznie pod numerem 25 754 10 06.

Kontakt


Zadzwoń lub skorzystaj z formularza

ul. Rynek 1, 08-430 Żelechów (25) 754 11 44 urzad@zelechow.pl BS Garwolin O/Żelechów
32 9210 0008 0019 2239 2000 0040
Numer Konta do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
34 9210 0008 0019 2239 2000 0780

Dane Gminy NIP: 826-20-37-238 REGON: 711 582 204
Dane Urzędu Miejskiego NIP: 826-14-30-904 REGON: 000 530 577