Urząd Miejski w Żelechowie
INFORMACJA 500+
23 marca 2021

Szanowni państwo,

od 1 kwietnia 2021 r. można składać wnioski 500+ na nowy okres zasiłkowy osobiście w Urzędzie.

W związku z wprowadzeniem obostrzeń na terenie całego kraju związanych z COVID-19, zachęcamy wszystkich pobierających świadczenie wychowawcze 500+ do składania wniosków na nowy okres zasiłkowy 2021/2022 drogą elektroniczną. Elektroniczna forma wnioskowania o świadczenie to nie tylko szybkość i wygoda, ale przede wszystkim wyraz troski o nasze wspólne bezpieczeństwo w obliczu pandemii COVID-19.

Wnioski można złożyć za pomocą:

  • bankowości elektronicznej
  • portalu Empatia
  • platformy PUE ZUS

W przypadku braku możliwości złożenia wniosku drogą elektroniczną, podczas wizyty w Urzędzie zaleca się przestrzeganie zasad bezpieczeństwa  tj. zakrywanie nosa oraz ust, posiadanie własnego długopisu, dezynfekcję rąk przed wejściem. Jednocześnie informujemy, że przy stoliku może znajdować się tylko jedna osoba.

Osoby, które wymagają pomocy w wypełnianiu wniosków proszone są o kontakt telefoniczny z pracownikiem urzędu pod numerem (025) 754 10 61.

Kontakt


Zadzwoń lub skorzystaj z formularza

ul. Rynek 1, 08-430 Żelechów (25) 754 11 44 urzad@zelechow.pl BS Garwolin O/Żelechów
32 9210 0008 0019 2239 2000 0040
Numer Konta do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
34 9210 0008 0019 2239 2000 0780

Dane Gminy NIP: 826-20-37-238 REGON: 711 582 204
Dane Urzędu Miejskiego NIP: 826-14-30-904 REGON: 000 530 577