Urząd Miejski w Żelechowie informuje, iż w dniu 19 września 2018 roku został ogłoszony nabór wniosków w ramach programu priorytetowego CZYSTE POWIETRZE. Wnioski należy składać w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w terminie od 19 września 2018 r. od godz. 8.00. do
30 czerwca 2027 r. do godz. 24.00.
- Formą składania wniosku jest wersja elektroniczna poprzez:
– aplikację internetową (tj. Portal Beneficjenta dostępny na stronie WFOŚiGW),
– użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, który wywołuje skutki prawne równoważne podpisowi własnoręcznemu,
– użycie podpisu potwierdzonego profilem zaufanym ePUAP.
- W przypadku, gdy wnioskodawca nie ma możliwości zastosowania podpisu profilem zaufanym ePUAP lub podpisu kwalifikowanego, przesyła poprzez Portal Beneficjenta WFOŚiGW wersję elektroniczną wniosku, drukuje wniosek i wysyła jego wersje papierową wraz z wymaganymi załącznikami drogą pocztową na adres WFOŚiGW.
- W przypadku, gdy wnioskodawca nie ma możliwości złożenia wniosku drogą elektroniczną, dopuszczalne jest złożenie wniosku wraz z załącznikami jedynie w formie papierowej (formularz do pobrania w siedzibie WFOŚiGW lub jego oddziale.
Szczegółowe informacje dotyczące programu dostępne są na stronie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, w zakładce Czyste Powietrze (http://wfosigw.pl/strona-glowna/program_czyste_powietrze).
Wnioski złożyć można za pomocą portalu beneficjenta dostępnego na stronie internetowej https://portal.wfosigw.pl/ .