Urząd Miejski w Żelechowie
Umowa na dofinansowanie zadania demontażu, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest
1 lipca 2020

W dniu 30 czerwca Gmina Żelechów podpisała umowę z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na dofinansowanie realizacji zadania pod nazwą „Demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo – cementowych z terenu miasta i gminy Żelechów”. W ramach operacji zostanie zdemontowany, zabezpieczony i zutylizowany azbest od łącznie 25 wnioskodawców z terenu miasta i gminy Żelechów oraz z budynku użyteczności publicznej (Szkoły Podstawowej w Starym Kębłowie). Dofinansowanie wynosi 24 127,07 zł, co stanowi 100% wartości zadania.

Kontakt


Zadzwoń lub skorzystaj z formularza

ul. Rynek 1, 08-430 Żelechów (25) 754 11 44 urzad@zelechow.pl BS Garwolin O/Żelechów
32 9210 0008 0019 2239 2000 0040
Numer Konta do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
34 9210 0008 0019 2239 2000 0780

Dane Gminy NIP: 826-20-37-238 REGON: 711 582 204
Dane Urzędu Miejskiego NIP: 826-14-30-904 REGON: 000 530 577